Inside Our Products

L'Oréal uruchamia platformę, która pozwala klientkom i klientom na pełen wgląd w składniki zawarte w danym produkcie.

Transparetność

Bardziej niż kiedykolwiek – dziś klienci są zdeterminowani, aby wiedzieć, jakie składniki wchodzą w skład ich produktów kosmetycznych. Dlatego pojawiają się platformy, które pokazują kompozycje różnych produktów, wzbudzając zainteresowanie klientów na całym świecie, a następnie skłaniając ich do konfrontacji z samymi markami kosmetycznymi. Grupa L'Oréal (La Roche-Posay, Kiehl's, Lancôme) uruchomiła platformę „Inside Our Products”, której celem jest zapewnienie konsumentom dostępu do wszystkich składników. Platforma jest dostępna dla wszystkich i zawiera szczegółowe informacje na temat formuły każdego produktu kosmetycznego, jego procesu produkcyjnego, a nawet zastosowania każdego składnika. Dzięki tej platformie firma jest zobowiązana do przejrzystości oraz dostarczania jasnych i uczciwych informacji klientom, w oparciu o dogłębną wiedzę na temat składników kosmetycznych. Co więcej, użytkownicy mogą korzystać z platformy do zadawania pytań związanych z produktami L'Oréal.

Wirtualny szczyt przejrzystości

Grupa L'Oréal zorganizowała swój pierwszy w historii Wirtualny Szczyt Przejrzystości. Szczyt podkreślił zwiększone zaangażowanie firmy w tworzenie produktów, które są bardziej efektywne, bezpieczne i przyjazne dla środowiska. Grupa L'Oréal ogłosiła, że przeniesie 95% wszystkich składników na odnawialne źródła roślinne oraz procesy o obiegu zamkniętym. Do 2030 roku 100% wszystkich formuł będzie przygotowana z uwzględnieniem ekologii.

Aby osiągnąć te cele, Grupa L'Oréal zobowiązała się do przyjęcia większej liczby praktyk Green Science. Green Science wykorzystuje najnowocześniejsze technologie, aby umożliwić zrównoważone pozyskiwanie naturalnych składników. Obejmuje również najnowsze osiągnięcia w dziedzinie agronomii, biotechnologii, zielonej chemii i modelowania, aby osiągnąć cele grupy w zakresie zrównoważonego rozwoju. Od 2020 roku 80% surowców Grupy L'Oréal łatwo ulega biodegradacji, 59% to surowce odnawialne lub pochodzenia roślinnego, 32% to surowce naturalne lub pochodzenia naturalnego, a 29% zostało opracowanych zgodnie z zasadami zielonej chemii.

Zrównoważony rozwój

Według zastępcy dyrektora generalnego L'Oréal, Nicolasa Hieronimusa, szczyt ma na celu zaspokojenie zwiększonego zapotrzebowania konsumentów na zrównoważony rozwój, bezpieczeństwo i przejrzystość w kontekście kryzysu COVID-19. Nauka i technologia to rozwiązania tych światowych problemów, ale jednocześnie konsumenci oczekują od marek i firm pełnej przejrzystości. Odwiedzający szczyt mogą wirtualnie zwiedzić laboratoria L'Oréal Research & Innovation i dowiedzieć się wszystkiego na temat oceny bezpieczeństwa, ochrony zdjęć, badań środowiskowych i inicjatyw dotyczących tworzenia formuł. L'Oréal Research & Innovation zatrudnia około 4000 naukowców pracujących w 50 dyscyplinach w 21 różnych placówkach, aby pomóc w realizacji zrównoważonej misji firmy. W 2020 r. Grupa zainwestowała 3,4% swojej całkowitej sprzedaży (1160 mln USD) w badania związane z ekologią.

Gazetki reklamowe, promocje, tajniki wyprzedaży - z nami świat dyskontów, super- i hipermarketów nie będzie już miał przed Tobą tajemnic!

Daj się porwać zakupowemu szaleństwu, ale nie strać przy tym głowy - kontroluj oferty, sprawdzaj promocje, porównuj ceny.

Polomarket

Racjonalne zakupy i świadomy konsument to nasza recepta na udane zakupowe szaleństwo.

kontakt@zakupowyszal.pl